Post by nonvisymruiprob on Feb 9, 2022 17:45:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ace Defender: Dragon War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ace Defender: Dragon War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset penger hack ▞▞▞
▞▞▞ Ace Defender: Dragon War 2022 version ▞▞▞
Ace Defender: Dragon War भूमिका निभाना mgd
Det er virkelig mulig å spille dette spillet gratis. Fremgangen er noen ganger treg, men de er ganske sjenerøse med diamanter (den betalte valutaen) Jeg vil anbefale det, det er det lengste jeg har spilt et spill som dette!
Battle Combat - Shooting Games הרפתקאות gje
Sammenlignet med andre betalte spill er dette ok med tanke på progresjon hvis du ikke vil betale og er villig til å grine. Du kan lagre diamanter i oppdrag og annonser (irriterende, men det er ingen gratis lunsj). Det er åpenbart OP-ting som du bare ikke kan få uten å bruke $$$, men det er for rike hvaler (og kanskje dev-roboter). Og du kan være strategisk med diamanter under arrangementer for å øke statistikken din. Men separate servere betyr at kraften er bedre skalert og balansert blant nybegynnere og eldre spillere.
God blanding av andre tomgangs-rpgs. gjennom hele kampanjen hvert 5. nivå er det et tårnforsvarsnivå. Håper å holde kampanjen fra å være til grin e og kjedelig sammenlignet med andre av denne stilen. Så langt har jeg fått noen legendariske helter og har bare brukt $2 bare fordi jeg hadde lyst, så betalingsmuren er satt ganske høyt. Når det gjelder utjevning i å samle helter, er dette spillet sannsynligvis et av de beste i sitt slag. Selv om det mangler i noen form for historie. Eneste grunnen til fire stjerner
Det er et flott spill som belønner de travle kroppene overalt som fortsatt vil ha et fint spill.
Veldig avhengighetsskapende, nesten for avhengighetsskapende. Jeg har spilt denne berømmelsen den siste uken, og jeg kan definitivt si at det er en av de beste
Med unntak av at hvalene tar over alle rekkene, er det ikke et generelt dårlig spill. Men det vi virkelig trenger er en måte å starte opp spillere som ikke eksisterer. Kanskje en stemmemetode eller noe. Vår laugsleder er borte, det samme er halvparten av lauget. Det er få som fortsatt holder det gående fordi det er mye vekst. Hvis det var en prosess for å starte opp de som ikke spiller og få inn en ny leder, ville det vært flott. Jeg vet at det er andre laug på samme båt.
... Jeg har nettopp begynt å spille, så i løpet av neste uke vil jeg komme tilbake og gi en faktisk anmeldelse!
Jeg elsker kunsten. Jeg har ingen klager på spillingen.
Morsomt spill, men etter litt tar det evigheter å kunne fortsette å spille med mindre du vil betale
Jeg har nettopp lastet ned spillet og det forteller meg en ny oppdatering der, men jeg har ingen oppdatering tilgjengelig i appbutikken. Kan ikke engang starte spillet.
Etter ny oppdatering 16. desember fortsetter det å si nettverket ustabilt når du er logget på for å spille... ikke nettverksproblemer med noe annet
Jeg brukte rundt $50 på pakker i dette spillet. Kun spilt i 3 dager, nå har jeg ikke klart å logge inn på 24 timer og det gir samme "nettverk frakoblet, logg på igjen"-meldingen i en sløyfe. Virket som det skulle bli et morsomt spill, så viste det seg å kjøre på en brødrister et sted. UNNGÅ DENNE APPEN
Etter den nye oppdateringen kommer jeg ikke inn i spillet....
Fantastisk grafikk
Superenkel og avslappende opplevelse med godt utvalg av karakterer og evner
Jeg elsket spillfunksjonene... Ikke kjedelig i det hele tatt. Men det er mangel på tilkobling med andre spillere eller i ro. Du kan se andre spilleres profil, men du kan ikke se statistikken din med ett klikk.
Det er bedre enn det har vært på lenge å fikse mange av feilene, og jeg nyter det virkelig denne gangen
Jeg har spilt det i en uke nå. Veldig vanedannende spill. Det beste er at det ikke er P2W-spill. Omtrent 400 spillere kjøpte månedlige tilbud på serveren min og brukte ikke noe, men jeg er på topp 10. Det betyr at det eneste du trenger er å være aktiv spiller.
morsom liten rpg for på farten. Ikke for griny hvis du er en f2p
Veldig fin grafikk og et avhengighetsskapende spill..
AD viste virkelig kul grafikk, faktisk spilling var ikke opp til forventningene
Jeg elsket det, men det er uspillbart. De siste ukene har vært fulle av feil, og nå lar det meg ikke engang logge på. Hvis du ser etter et spill som er en re-skin, med mer interaktive elementer, kan du prøve Magnum Quest. Det fyller hullet mens ess-forsvareren prøver å komme tilbake online.
Jeg har spilt dette spillet i over et år, men det som fikk meg til å avinstallere det var alle annonsene som annonserte spillshowelementene som ikke en gang er med i spillet
Etter å ha spilt i noen måneder nå. Jeg kan si uten en dugg. Dette er ikke et tårnforsvarsspill. Jeg sier dette fordi fokuset ikke er rundt innholdet i tårnforsvaret. Dette spillet er en kopi av et annet med biter av TD drysset inn. Det eneste innholdet som ble lagt til var også det jeg hadde låst opp fra basisspillet. Å bruke penger i dette spillet er bortkastet. Siden alt dette er tilfeldig. Høye sjanser for at pengene dine ikke gir deg noe. Servere fortsetter å være offline eller fungerer sjelden. Spill 2 0f 10
Jeg har et problem med å få serverversjonsfeil
Spillet generelt er morsomt, men når hver dag går, kan jeg ikke unngå å legge merke til hvor langt bak gratis å spille er i forhold til betalende spillere, at det nesten føles meningsløst. Fordeler - god grafikk - føles fresht - jevn spilling Ulemper - kort tid etter at spillet har startet blir det snart en gang om dagen - sterkt favorisert for lønn for å vinne - arrangementer og pvp blir lønn for å vinne løp - å låse opp nye byer/baser er ubrukelig fordi det endrer ikke lønnsforskjellen
Morsomme spill med suveren grafikk!
Vanedannende og morsomt, det er et spill som du enkelt kan få øynene på, og de fleste karakterene er enkle å forstå
Det ville vært fint å ha kontroll over bevegelsene dine for å målrette fiender. Legg også til en funksjon som lar deg automatiske subkarakterer basert på treet som best påvirker fienden og begrenser forsvaret ditt. Hvis jeg har et bredt utvalg av forskjellige klasser, kan det foreslå det beste alternativet basert på klassesettet deres. Da er det 5 stjerner
Annonserer seg selv som et gatcha-tårnforsvar, men i virkeligheten er det bare en annen afk-arena-klone. Det er et par tårnforsvarsoppdrag i starten for å få deg til å spille, deretter skifter sjangere og jeg har ikke sett et annet tårnforsvarsoppdrag på over en times spilling.
elsker spillet vært nå i 3 måneder. Jeg har ett problem, hvordan tjener du inn helteeksp?
Bra spill folkens, men jeg kan ikke logge på nå da den forteller meg at det er en oppdatering, men det er ikke noe oppdateringsalternativ i play-butikken??
Nydelig spill som ikke lar meg justere innstillingene med en gang og behandler meg som en idiot. Ser ut som det er perfekt for folk som liker spill å nedlate seg til dem med waifus og drager.
Ace Defender: Dragon War Roolipelit bei
liker ikke den nøyaktige nedtellingen på 24 eller 48 timer, det er veldig irriterende hvis det er sent å kreve, det blir lengre og lengre. Hvorfor ikke gjøre det én gang om dagen ved å bruke et daglig tilbakestillingssystem?
Ace Verteidiger: Drachenkrieg Rollenspiele krrz
Å bytte servere for å forhåpentligvis fikse problemer med nettverkets ustabilitet drepte karakteren min, og jeg begynner HELT på nytt! Uff! Det var ingen advarsel om dette, og ingen andre spill fungerer på denne måten. Inntil dette ELSKET jeg dette spillet. Lei seg. Skal ikke spille lenger med mindre jeg får kontoen min tilbake
Noen sier at dette spillet er forferdelig, de trenger for å komme dit øynene sjekket fordi det er en av de desidert mest realistiske karaktervisningene og designene, spillet er midt i blinken, dette må være 5,5 stjerner😁 Jeg elsker det.😊
Elsket spillet.. brukte penger på spillet. Men har fått "ikke koblet til nettverksmelding" hver gang jeg prøver å logge på. Har vært utestengt i 3 dager nå. Ikke morsomt. 😑 Dere må seriøst fikse oppdateringene dine. Det forårsaker vedvarende problemer med hver oppdatering. Som å si oppdatering nå. Ok. Gå til oppdatering. Ingen oppdatering tilgjengelig. Bare spill. Klikk på spill. Sender for å oppdatere. Ok. Avinstaller. Installer spillet på nytt. Samme problemstilling. I utgangspunktet sender dere til en ikke-eksisterende oppdatering.
Spillet er ikke dårlig, du kan gjøre mye uten å bruke penger, men hovedproblemet for meg er i det minste at det er null informasjon jeg kan finne om de beste karakterene eller laget å sikte på, det er bokstavelig talt ingen tierliste eller informasjon om spill hvor som helst på nettet.
Fint spill det er som å spille for å vinne Type, men fortsatt kult spill og også mange Champions og noen kule champs
Dette er et ganske bra f2p-spill. Jeg har kastet det et par dollar av og til fordi utviklerne fortsetter å legge til nye ting.
Tårnforsvar de første 5 minuttene, så ingenting etter det, men turbasert kamp. Litt trist
Jevnt spill, fantastisk arbeid med historiefortellingen med heltene og det hele, mange forskjellige spillmoduser som er veldig morsomme og prisbelønte og ganske fantastisk tegnet grafikk. Ja, jeg vil si at jeg føler dette så langt!
Dette er et veldig morsomt spill! Jeg elsker designet til karakterene og spillingen er veldig morsom!!!
Spillet har en god lore, fin grafikk, mye innhold, det er alltid et arrangement du kan delta på, oppdateringer er vanlige og spillet er bare bra og godt bygget. Jeg tror jeg brukte altfor mye tid med det, men jeg har ikke tenkt å slette spillet med det første.
Ganske enkelt grafikken er vakker, morsom tårnforsvar PVp Jeg kan egentlig ikke gi en god anmeldelse av dette spillet på dette tidspunktet da jeg bare har spilt det i 2 dager
Nok et eksempel på et spill som kan bli ødelagt av grådighet. Moro for litt men da, lønnsveggen baker det stygge hodet. Og forresten, jeg har lest et par anmeldelser før jeg spilte dette spillet og snakket om overdreven bruk av demonisk symbolikk i spillet og tenkte for meg selv at de var litt sensative. Nei, de hadde rett. Dette er overdrevent, selv for min smak. Du kan ha et 5-stjerners spill, men grådighet og den overdrevne sataniske avbildningen ødelegger det for meg.
Veldig vanedannende spill med fantastisk grafikk! 100/100!!!!!!!
Et av de beste klikkerspillene nivået er så vanskelig at det var så bra, og jeg elsker dette spillet
Morsom tidsbruk som ikke kaster kjøp i appen i ansiktet.